God fortsättning

Hej fina du! 
Första januari och ett nytt år har börjat. Nya spännande händelser väntar och jag ser fram emot 2016. 
Som ni vet så skrev jag att vi inte skulle göra någonting speciellt på nyår utan bara vara hemma själva, mysa och äta gott. Men planerna ändrades i går morse. 
Ett par bekanta kom över med sina barn och sista dagen på året kunde inte ha avslutats på ett bättre sätt. God mat, trevligt sällskap i goda vänners lag och barn som lekte glatt. Så kul att barnen också gillar varandra och leker så bra ihop. Tre av barnen somnade före tolv slaget och två orkade vara vakna. 
Kvällen bara skenade i väg och i bland undrar man vart timmarna tar vägen. 
Mobilen fick ligga i sovrummet hela kvällen så inga bilder togs tyvärr. 

I dag har vi bara varit. Vi tog sovmorgon och det märks på barnen att dom var vakna längre än vanligt för i dag är dom trötta. Jag och Tuva har precis kommit in efter en skön promenad i det friska vädret, så nu ligger jag i soffan och skriver till er. Melvin var så trött så han somnade för en timme sen och sover än. 
Vi passar på att njuta av ledigheten vi har tillsammans nu i tre dagar ❤️. 


Kram M 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Livet som egenföretagare, mamma och sambo!

Ni är det finaste jag vet!

RSS 2.0