Kalas

I söndag var det dags för kalas, bus och lek efter en skön sovmorgon för hela familjen. 
Min lillebror fyllde nämligen hela sjutton år, var har åren tagit vägen? 
Önskar alla borde få ha en lika fin, snäll, underbar, smart,trygg, lugn och duktig lillebror som jag har. Fabian är helt underbar på alla sätt och alla älskar honom. 
Jag är en stolt stora syster ❤️. 

Vi åkte upp till torpet och där var även min syster med familj. Barnen började med att vara ute och leka i snön. 
Sen blev det lek inne, fika och mat innan det var dags för hemgång, duschning och sänggång för barnen då allvaret började i går igen. 





Det var jätte Trötta barn som inte ville gå upp i går morse. Efter nästan fyra veckor hemma så kommer man lätt in i ett lunk. Barnen älskar att sova länge på morgonen men nu var det dags igen för skola och dagis. 
Tuva skuttade lätt in på skolan medans lilleman grinade floder när jag lämnade honom på dagis.  Men det hade gått över så fort jag gått. Älskade unge❤️. 

Kvällen blev lugn och skön. Vi satt och kollade på cancergalan och det berör en alltid lika mycket samtidigt det är med en skräck och rädsla i kroppen man tittar, Livrädd för att ingen nära skall behövas drabbas igen. 


På jobbet i dag bjöd jag mamma på lunch från det nya caféet som öppnat brevid oss. Jag åt en räksallad som var jätte god och fräsch och mamma en Foccacia med kyckling och feta ost som var sååå smarrig. Sen bjöd dom på en jätte god vanilj och Rosblads pannacotta til efterrätt som var jätte god.
 Jag kan varmt rekommendera er att gå till Clearwater café. 
Fräsch,gott, otroligt rent och jätte trevlig personal! 


I dag efter skola, fritids och dagis fick två kompisar följa med hem till barnens lycka. Barnens somnade trötta, nöjda och längtar redan till nästa gång. 

Nu blir det lite tv och kvällsfika innan det är dags att krypa ner. 

Kram M 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Livet som egenföretagare, mamma och sambo!

Ni är det finaste jag vet!

RSS 2.0