Kusin mys

Hej fina! 
Hoppas du har haft en bra dag. Jag och barnen började morgonen lugnt och skönt med inga måsten. Frukost och mys i soffan. 
Sen byltade vi på oss kläder och gick ut i det vackra vädret och skottade snö. 


Med röda kinder gick vi in och åt lunch. Tuva fick sin älskade banan pannkaka och Melvin fick mackaroner och korv. 
Jag och skruttan gjorde i ordning oss för bio med kusin, mormor och Peter. 
Tänkte ju att Melle skulle gå med men han ville vara hemma med pappa och mecka hoj i garaget. 




Filmen var jätte bra. Både spännande, rolig och sorgsen. 
Efter bion åkte vi och handlade inför middagen. Sen kom mormor och dom för lite fika. Syrran och Larssan kom över på mat och sedan lekte barnen medan vi vuxna planerade lite inför eventuell tripp ihop. 
Det blev verkligen en toppen dag som skenade förbi. 

Nu har jag intagit soffan och barnen ligger och varvar ner efter att kusin åkt hem. 

Måste bara berätta, i går efter att M och barnen kom in från garaget så var dom sugna på scones till kvälls fika. Så M började baka och resultatet blev fem stjärnor av fem möjliga. Dom blev jätte goda. Tuva sa flera gånger : - Dom blev jätte goda pappa! 


Kram M 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Livet som egenföretagare, mamma och sambo!

Ni är det finaste jag vet!

RSS 2.0