Om möblering

Hej där! 
Shit vad gör jag vaken nu? Råkade visst somna till på soffan och nu kan jag inte somna om, suck. 
Jobbade några timmar i morse och resten av dagen har jag varit ledig med barnen så skönt. Vi har städat och plockat här hemma på förmiddagen och sen åkte vi till besiktningen för efterkontroll på M:s bil och barnen tyckte det var så roligt. Själv tycker jag att det är det värsta som finns och är alltid lika nervös.


När vi kom hem hade M kommit hem från jobbet. Efter mellanmålet fick vi ett ryck och började möblera om i vardagsrummet. Vi har pratat länge om att flytta tv och nu blev det gjort. Gick fortare än jag trodde men det tar sin lilla tid när man håller på. 

Tog en bild på väggen där tv:n var förut. 
Det blev riktigt bra! 


Tuva lagade maten som blev tacos i dag. Efter tog jag och barnen en dusch och sedan myste vi i soffan hela familjen och kollade på Modig. Melvin tyckte den var jättebra och spännande. 

Nej nu måste jag försöka sova, ses i morgon. 

Kram M 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Livet som egenföretagare, mamma och sambo!

Ni är det finaste jag vet!

RSS 2.0