Lev här och nu!

Hej vackra du! 

Dagen blev inte som väntat. 
I morse fick vi ett otroligt tråkigt besked och jag blir ännu en gång påmind av att leva varje dag som om den vore den sista. Att inte ta saker för givet utan leva här och nu. Att visa mina nära och kära hur mycket dom betyder för mig eftersom i nästa ögonblick kan det vara försent. 
Mina tankar går extra mycket till några jag håller varmt om hjärtat som nu  går igenom någonting otroligt tufft. 
Tillsammans klarar man allt och blir starkare även om det just nu inte känns så. Finns inte tillräckligt med ord som räcker till en sån här gång. 
Men vi sänder alla våra tankar och massor med Styrke kramar till Er ❤️. 


Många kramar M 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Livet som egenföretagare, mamma och sambo!

Ni är det finaste jag vet!

RSS 2.0