Skolavslutning 💜

Hej fina! 
Dagarna springer ivĂ€g och jag fĂ„r verkligen inte tiden att rĂ€cka till. Vill sĂ„ mycket men timmarna pĂ„ dygnet Ă€r för fĂ„ men det kanske Ă€r tur för jag tror Ă€ndĂ„ att man inte skulle hinna mer. 

MĂ„nga dagar har gĂ„tt sen jag skrev sist och massor har vi hunnit med. PĂ„ jobb fronten har vi haft sjukt mycket att göra men det Ă€r sĂ„ roligt. Älskar mitt jobb och allt det tillför. Fast nu har det varit extremt mycket, kroppen och huvudet har inte haft nĂ„n ork kvar pĂ„ kvĂ€llarna. 

I torsdags hade Tuva sin första skolavslutning. Hon har utvecklats otroligt mycket och speciellt pĂ„ talet. 
Vi har haft turen att Tuva har fĂ„tt gĂ„tt till talpedagogen pĂ„ skolan och tillsammans har Anja och Tuva gjort otrolig utveckling. Ny lĂ€rare vĂ€ntar till hösten och vi har en förvĂ€ntansfull tjej som lĂ€ngtar efter lĂ€xor... Haha det ska jag pĂ„minna henne om nĂ€r hon har ledsnat pĂ„ dom. 






I gĂ„r blev det baklucke premiĂ€r och storhandling. I dag har vi tillbringat dagen i Solbo hos vĂ„ra underbara vĂ€nner och deras skatter. Tusen tack för en toppen dag 💜. 
Nu laddar vi inför morgondagen och en ny jobb vecka! 

Kram M 



Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Livet som egenföretagare, mamma och sambo!

Ni Àr det finaste jag vet!

RSS 2.0