Ledig helg 💜

Hej vacker! 
Hur har din helg varit? Min har varit lugn och skön utan massa mĂ„sten. Jobbade i fredags och det var full fart hela dagen. 
Efter jobbet blev det fredagsmys med familjen framför tv:n och Let's Dance. Marcus och Tuva somnade nĂ€sta direkt men jag och lilleman tittade. 
Jag hejar pĂ„ Bianca, shit vad duktig hon Ă€r och vilken utstrĂ„lning. 
Hoppas hon vinner 🙏💜! 

I gĂ„r hade vi en riktig mys morgon jag och barnen. Vi Ă„t frukost efter att ha legat kvar i sĂ€ngen riktigt lĂ€nge. Sen blev det lite disco och dans innan vi Ă„kte ut pĂ„ stan och köpte lördags godis. 
Tuva gjorde lite pĂ„sk kort inför skĂ€rtorsdagen och dom blir jĂ€ttefina. Jag tycker det Ă€r bĂ€ttre att man börjar i tid sĂ„ det blir fina kort i stĂ€llet för att sitta sista dagen och bara göra nĂ„gra streck pĂ„ pappret för att man inte orkar. 
I gĂ„r eftermiddag Ă„kte jag och Tuva in till Uppsala för lite shopping. Killarna ville stanna hemma och gick ut i garaget en svĂ€ng. 
Det blev ett par skor till Tuva pÄ stadium. Ett par höga " converse" men inte Àkta. JÀtte fina och hon Àr jÀtte nöjd!
Till lilleman passade jag pĂ„ och köpte ett nytt fleece fodrat regnstĂ€ll frĂ„n Didriksson pĂ„ XXL som hade erbjudande den hĂ€r veckan. 
Melvins har gĂ„tt sönder och eftersom han anvĂ€nder det hela tiden den hĂ€r Ă„rstiden sĂ„ var det ett mĂ„ste med ett nytt. Vi var Ă€ven in pĂ„ rusta och biltema. 
Egentligen tycker jag inte om att gĂ„ in pĂ„ biltema vet inte varför, men i gĂ„r köpte jag en ny laddar adapter till bilen för USB kabel sĂ„ vi kan ladda mobilerna. VĂ„ran hade visst fĂ„tt fötter... 

I morse blev det tidig uppgĂ„ng. Klockan stod pĂ„ halv sju. Ja vet helt galet pĂ„ en söndag men hollandsbilen kom klockan sju sĂ„ det vara bara att kliva upp. 
Vanligtvis handlar vi pĂ„ onsdagar men eftersom det Ă€r pĂ„sk veckan sĂ„ lĂ€gger dom om turerna och vi hade Ă€ran att fĂ„ handla först. 
Efter blev det frukost i torpet och nu Ă€r vi hemma igen. Jag och lilleman myser i soffan, Tuva pysslar pĂ„ sitt rum och M Ă€r ivĂ€g en svĂ€ng. 
Lite senare blir det bio och Kung FU Panda 3 trodde Melvin ocksĂ„ ville gĂ„ med men nu har han Ă„ngrat sig och vill vara hemma med pappa sĂ„ jag och Tuva gĂ„r sjĂ€lva. Vill han inte sĂ„ Ă€r det ingen ide att tvinga med honom. 

Min löptur sköt jag fram dĂ„ lusten försvann med den lilla snön som kom, jag vet jĂ€tte dĂ„lig ursĂ€kt men den funkar för mig i dag. 
Nu ska jag fortsĂ€tte mysa med lilleman som just nu har en riktig mamma period. SĂ„ mysigt med alla pussar och kramar. Man fĂ„r passa pĂ„ medans dom ges för jag antar att det kommer en tid dĂ„ det inte Ă€r lika populĂ€rt lĂ€ngre. 





Kram M 



Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Livet som egenföretagare, mamma och sambo!

Ni Àr det finaste jag vet!

RSS 2.0