Sämsta bloggaren!

Hej vacker! 
Har kommit fram till att jag är en urusel bloggare för tillfället men i bland eller rättare sagt just nu räcker inte tiden till. 
Då får man helt enkelt prioritera! 

Veckan har varit fullspäckad med jobb, barnmorske besök och massa annat. För att det inte ska bli några såekuleringar så kan jag på en gång skrivs nej jag är inte gravid men tog däremot cellprov och satte in en spiral som jag länge pratat om. Väntar nu på svar av cellprovet och hoppas på svar så fort som möjligt så man kan sluta oroa sig. Tycker det är jätte bra att man får gå och göra dessa. 

I fredags var det jobb, skola och dagis för hela slanten. Fredagsmyset hade vi tillsammans med goda vänner. Barnen lekte och hade super kul medans vi vuxna pratade och umgicks. 
Tack för en toppen kväll 💞. 

I går började vi lördagen med sovmorgon. Verkligen skönt och välbehövligt utanför fönstret är det vår väder deluxe vilket gör en på gott mod. 
Dusch och fix innan vi for i väg till Uppsala och dop av barnens kusin Vilton. 
Barnen skötte sig galant och var så fina! 


Efter dopet åkte vi direkt till vänner för ytterligare en super mysig kväll ❤️. 
Fullspäckad helg med andra ord. 
I dag tänker vi bara vara och ta det lugnt. Blir en sväng till mamma för fika och traktor åkning. 
Sen ladda inför en ny vecka.
Hoppas ni har haft en toppen helg och njutit i det fina vädret! 

Kramar M 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Livet som egenföretagare, mamma och sambo!

Ni är det finaste jag vet!

RSS 2.0