Ta inte varandra för givet ❤️

Hej kära du! 
Vad är det som händer just nu? 
Så många runt omkring mig som drabbas av hemska sjukdomar. Allt från barn till vuxna. I går drabbade det mig extra mycket då en släkting hastigt lämnade oss. Har fortfarande svårt att förstå men ibland kan man inte styra över kroppen. 
Men en sak är då säkert att vi alla kan vara extra rädda om dem våra nära och kära genom att visa dom varje dag hur mycket dom betyder. 
Känns som att man får börja leva som att varje dag är den sista och samtidigt så skrämmer det mig lite. 
Kanske bladder för er men jag var tvungen att skriva av mig. 

Dagen har varit lugn och skön. Vi har njutit av ledighet och tankarna har snurrat en hel del. Vi har haft besök och jag var i väg en liten stund på ett lite extra jobbigt besök. 
Nu på kvällen har vi mello mys och Melvin som älskar att dansa har dansat massor. Tuva håller sina tummar extra hårt för Samir och Viktor och Dolly style. Hon fick rösta en gång och valet blev Samir och Viktor. 

Nu ska jag se klart röstningen. 

Kom ihåg att DU är värdefull ❤️. 
Kram M 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Livet som egenföretagare, mamma och sambo!

Ni är det finaste jag vet!

RSS 2.0