Underbart!

Hej där! 
Vilket underbart väder vi haft i dag med strålande sol. 
I natt vaknade lilleman med feber som kommit och gått under dagen. 
Jag och Tuva började förmiddagen med en skön promenad och sedan fick hon leka med sina favvo killar. 

För vår del blev det hemma mys med lilleman och svärfar kom över på kaffe. Som vanligt försvinner tiden när man sitter och pratar. 
Korv med bröd till lunch sedan duschning och fix inför påskmiddag hos svärmor. Melvin fick vara hos mormor under tiden med tanke på att M:s mormor och morfar skulle komma. Jag kände att det var dumt om dom blir smittade framför allt hans morfar som varit dålig och är lite svagare i immunförsvaret. 

Maten var super god och det blev ett trevligt avslut på den här påsken! 

I morgon bitti ska jag till tandläkaren, usch och fy vad jag hatar det. Varför ska man ha tandläkar skräck? 

Nu ska jag kolla klart på Johan Falk innan sängen kallar. 

Kram M 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Livet som egenföretagare, mamma och sambo!

Ni är det finaste jag vet!

RSS 2.0