Fullt ös!

Hej vacker! 
Förra veckan var minst sagt fullspäckad. 
Ullareds resan var toppen. Tre roliga dagar med mycket shopping tillsammans med syrran. 




Vi kom hem vid nio på tisdag kvällen onsdag morgon var det upp tidigt för jobb. Fullt ös på jobbet, så roligt! 
I lördags gjorde jag en brudbukett och det är alltid lika roligt. 
På kvällen var vi bjudna på utflyttningsfest. Vilken rolig och lyckad kväll det blev hela familjen hade det toppen! 
Alla barnen lekte för fullt i skogen och kojan. 





💜 Tusen tack fina ni 💜

Söndagen tillbringades på jobbet och på kvällen gick vi på Kina thai och åt Morsdags middag med syrran och hennes familj och mamma, Peter och Fabian. Super mysigt! 
Jag blev uppvaktad av barnen med presenter och i fredags fick jag vackra rosor av älsklingen. 


I morse lämnade jag en extra fin tjej på skolan. Elevrådet hade ordnat en utklädningsdag för hela skolan, Tuva var en stolt " Elsa". 



Efter jobbet åkte jag med Tuva på fotbollsträning. Hon är så duktig! 
Efter middag blev det promenad med min fina vän och det var så skönt att komma ut. 

Nu blir det soffhäng innan sängen. 

Kram M 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Livet som egenföretagare, mamma och sambo!

Ni är det finaste jag vet!

RSS 2.0