Shopping!

Halloj, sitter just nu i bilen påväg hem från Ullared. Jag har nu varit borta i ett dygn och längtar så mycket efter min familj. 
Syrran och jag har haft två mysiga dagar inte så ofta som vi åker iväg själva. 
Mycket shopping blev det och jag är jätte nöjd med det jag har med mig hem.
Vi bodde på ett B&B denna gång då alla andra boenden var fulla. Jätte mysigt rum men toaletten var rolig. 
(null)

Detta är alltså i rummet där man kom in till höger om morgonrocken som hänger där är ytterdörren och mellan det här rummet och sovrummet var det bara en vik vägg...hihi jag blev lite full i skratt. Observera att bakom draperiet är det dusch. 
Annars vad det jätte mysigt boende! 

I söndags jobbade jag några timmar och efteråt blev det farsdags firande. 
Jag är så himla glad och tacksam för min underbara bonus pappa som alltid sett mig för den jag är. Hans ställer upp så otroligt mycket på mig och min familj. Han betyder så mycket för oss och jag är så glad att han finns i mitt liv. Han är så fantastisk på alla vis och har ett hjärta av guld ❤️.

(null)

Sen har vi mina barns pappa och min underbara sambo. Han är helt otroligt med våra barn. Hans tålamod, engagemang och viljan att lära dom saker är enastående. 
Att han sen sätter mig och barnen i första hand det värmer i mitt hjärta. 
Tack älskling för att du är du ❤️ och tack för att du är bästa pappan till våra barn och givit mig dessa skatter.

(null)

(null)

Kram M 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Livet som egenföretagare, mamma och sambo!

Ni är det finaste jag vet!

RSS 2.0